Če sta torej eden tistih parov, ki ga od zaroke do poročnega dne loči pol leta ali manj in vaju skrbi, če bosta lahko v tem časovnem obdobju pripravila svoj poročni dan, smo za vaju pripravili nekaj nasvetov. Po pomoč smo se obrnili tudi k enem od naših parov, ki je svojo poroko organiziral v dobrih 2 mesecih – Sara in Miha. O svojih pripravah sta povedala: “Če bi se še enkrat lotila priprav, si ne bi vzela več časa. Najprej si seveda predstavljaš, da v praktično 2 mesecih ne moreš organizirati poroke, saj je definitivno premalo časa, ampak nam je uspelo.”

“Če je dobra ekipa, ženin in nevesta pa vesta kaj bi rada, je vse mogoče.”

Kje začeti?

Na začetku je pomembno, da si pripravita seznam stvari in ponudnikov, ki jih bosta potrebovala. To vama bo pomagalo tudi pri naslednjem koraku, in sicer postavitev proračuna. Pri proračunu, oziroma budžetu je pomembno, da se pogovorita o številu povabljenih. Tako bosta imela tudi bolj točen vpogled v velikost lokacije, ki jo bosta potrebovala. Tudi Sara in Miha sta se strinjala, da je ta korak ključen za začetek priprav. “Ko sva se fiksno odločila, da bo poroka septembra sem si naročila Poročni planer, da sem videla kaj vse je treba sploh pripraviti. Ko sem ga dobila, sva si naredila osnovo, kaj bi sploh rada.”

Naslednja je na vrsti lokacija. Ne glede na to, da bo vajina sanjska lokacija mogoče že zasedena, je veliko alternativ. Ko bosta pošiljala povpraševaja, ne sprašujeta po točno določenem datumu, ampak preverita, kateri termini so še prosti. Zakaj se ne bi poročila v petek ali v nedeljo? Na ta način bosta zagotovo lažje našla svojo poročno lokacijo. Ko bosta potrdila datum in lokacijo poroke je čas, da svoj termin rezervirata tudi za obrede.

Bodita fleksibilna! 

Biti morata pripravljena na to, da bosta morala sprejeti kakšen kompromis, oziroma svoje prvotne želje nekoliko prilagoditi. “Kompromis sva sprejela edino zaradi števila gostov. Imela sva samo ožjo družino in najboljšega prijatelja (prej še vse prijatelje). Prvotno sva imela lokacijo Na Knezovem ribniku, kjer bi imela tudi obred zunaj pri ribniku. Ker pa sva imela manj gostov, sva se odločila, da bova poroko imela najprej na občini in nato zabavo pri Sivi Čaplji. Niti malo nama ni žal, saj je tudi tukaj bila sanjska poroka.”

Iskanje ponudnikov

Sedaj, ko imata izbran datum in lokacijo poroke, lahko pričneta iskati poročne ponudnike – kontaktirajta fotografe, glasbene skupine, snemalca in cvetličarja. Čeprav večina ponudnikov rezervacije sprejema vsaj leto vnaprej, to ne pomeni, da ne bosta našla fotografa, glasbene skupine ali cvetličarja, ki bo vzdušju na vajini poroki dal piko na i. Če bosta pri tem naletela na težave, se obrnita na poročnega organizatorja. Ta vama bo pomagal pri koordinacij in iskanju ponudnikov ter poskrbel, da ne bosta ničesar pozabila. Sara je povedala tudi, da je “pri organizaciji v manj kot pol leta pomembno to, da imaš ob sebi ljudi, ki ti znajo svetovati.” Pri komunikaciji s ponudniki ne pozabita biti odzivna. Prej bosta dobila odgovore in potrdila dogovore, prej bosta se lahko posvetila pripravi, oziroma organizaciji ostalih stvari.

“Ko sva imela lokacijo, sva naredila vabila, ki sva jih raznosila. Avgusta sva prav tako rezervirala fotografa.”

Izkoristita vsak trenutek in prosita za pomoč

Približno dva meseca pred poroko je tudi idealen čas, da izbereta ostale ponudnike – ličenje, frizura, ipd. – in ne pozabita na poročne prstane ter poročne obleke. Kontaktirajta poročne salone in se pozanimajta o ponudbi. Nevesta svojo poročno obleko lahko najde tudi na internetu ali v nakupovalnih centrih. Ne pozabita še enkrat preveriti vseh predhodnih rezervacij.

Istočasno odpošljita tudi vabila. Če vama bo zmanjkalo časa za čudovite unikatne dizajne, lahko pri oblikovalcih tiskovin najdeta tudi nekaj v najprej pripravljenih dizajnov, ki jih lahko z malo dela naredita za svoje. Odločita se lahko tudi za digitalna vabila, ki jih pošleta kar preko e-maila.

Pomembno je tudi, da čim prej izbereta priče in jima razdelita naloge, oziroma zadolžitve. Če sta se odločila, da bosta poroko organizirala sama, brez pomoči organizatorja, se ne bojta prositi za pomoč svojih najbližjih prijateljev in družinskih članov. Sari in Mihu so njuni najbližji z veseljem priskočili na pomoč.

“Ko sva vabila razdelila, sva v organizacijo vključila starše, brata in sestrične, saj je bil to dogodek, ki nas je vse skupaj povezal in smo se zelo zabavali. Dekoracijo pa nam je pomagala pripraviti Maruša iz ekipe Praznovalcev.”