Poročni seminar je bil organiziran z namenom, da poveže slovenske poročne ponudnike ter nam predstaviti nekaj novih prostopov, preko katerih bomo svoje ponudbe lažje približali poročnim parom.

Prvi del predavanja

Začeli smo s predavanjem Maje Dolšek (Red Orbit), ki nam je na kratko predstavila prednosti, ki jih ima uporaba Instagrama pri promociji ponudbe in storitev ter nadaljevali s predstavitvijo Ane Ivandić (Editio Digital), ki nam je pobližje predstavila vsebinski marketing ter kako se ga pravilno lotiti, da bomo preko predstavitve svoje zgodbe lažje in hitreje privabili poročne pare. Predavateljici sta na zanimiv način predstavili, za nekatere izmed nas, nov pristop predstavitve sebe in svoje ponudbe ter približanje slednje potrebam, željam in zahtevam bodočim nevestam, oziroma poročnim parom. Z dodatkom izkušenj in anekdot sta svoja predvanja naredili zabavna in izredno zanimiva.

Prvi sklop seminarja je zaključila Tjaša Lenardič, ki nam je predstavila rezulate ankete, ki so jo izvedli pri Zaobljubi. V anketi je sodelovalo 240 nevest poročenih v prejšnji sezoni, sezoni 2016. Predstavila nam je trende, ki so se pojavljali med sodelujočimi nevestami – izbira obleka, izbira lokacija, fotografa.

Anketa je pokazala tudi, da so neveste zadovoljne s slovenskimi ponudniki, kjub temu pa ostaja še nekaj maneverskega prostora, ki nam omogoča, da svoje ponudbe nadgradimo in prilagodimo vajinim željam in potrebam.

Drugi del predavanja

Po kratkem premoru smo nadaljevali s predavanje Yulie Shmidt (Interus Wedding Agency). Yulia, poročna organizatorka z večletnimi izkušenjami v tujini, nam je predstavila nekaj pomembnih trendov, ki bodo prisotni v prihajajoči sezoni, poročni sezoni 2017. Ogledali smo si vse, od barvnih in stilskih trendov, šopkov ter dekoracije, tiskovin, pa do poročnih tort in oblek, v katerih se bodo neveste počutile resnično čudovito. Dotaknila pa se je tudi trendov moških oblek.

Zaključili smo z zanimivo okroglo mizo, na kateri so sodelovale Tamara Buh (Jezeršek gostinstvo), Nina Pavec (Avantgarda in Skedenj), Špela Ažman Svetina (Spell.A.S.) ter Yulia Shmidt, ki so spregovorile o načinih in možnostih povezovanja slovenskih poročnih ponudnikov, izkušnjah, ki so jih imele z željami in zahtevami nevest, oziroma poročnih parov ter možnostih, ki jih imamo ponudniki, da svoje ponudbe še izpopolnimo. Poseben doprinos, pa je okrogli mizi dodala Gabrijela Ajhmajer Neuvirt, ki je o tematiki spregovorila iz vidika neveste.

Iz semirja, ki je bil odlično vsebinsko zastavljen, sem odšla polna navdiha, v pričakovanju prihajajoče sezone.

Opomba: utrinke iz seminarja je v objektiv ujel Boštja Jamšek, ogledata pa si jih lahko tudi na Facebook strani Zaobljube.